Top Ad unit 728 × 90

عناية مركزة




مبروك جالك برد ، وحساسية 

* لا دول عندي من الاول
ما انا لسه مكملتش فيه عطس وحكة في الانف وتضخم بروستاتا واحتمال انننن
*تمام عندي برده من الاول
ممكن تسيبني اكمل كلامي ، وفي نزلة معوية حادة واشتباه في تسمم ودهون عالكبد وتدهور في التنفس ، و تقريبا في مشكلة في القلب وهتعمل عملية قلب مفتوح هتكلف فوق ال١٠٠ الف بس انت شكلك مناسب ، و ……………………… 
* الحمد لله علي كل حاجة يا دكتور ، طب اعمل ايه انا وشي بقي اصفر زي اللمونة واتخطفت خلاص  ومديون لطوب الارض وطالع ديك اهلى فى الدنيا ونفسى اموت ؟؟؟؟
ولا حاجة هتطلع في الاعلان معانا زي سهيلة وتقول انا عايز اعيش هنلم عليك فلوس وملكش دعوة بالباقي ها موافق!!!
*موافق ، بس ممكن تقولي انت ديك اهلك ايه ؟ 
ديك اهلي طارق نور علي ريهام سعيد ، عالقاهرة والناس 
يحرق ديك اهلك انا جاي  بجسمى كله هتدفعولي كام ؟؟
عناية مركزة Reviewed by Unknown on 9:57 م Rating: 5
All Rights Reserved by محدش بيموت ناقص حلم © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Formulaire de contact

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

يتم التشغيل بواسطة Blogger.